ΕΜΕΙΣ...

To blog sto-shaker (στο σέικερ) δημιουργήθηκε για την καταγραφφή των πολιτικών, πολιτιστικών, αστυνομικών κλπ. ειδήσεων και γεγονότων της περιοχής της Δυτικής πλευράς του Νομού Θεσσαλονίκης αλλά και γενικότερα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μέσα από αυτό το blog οι πολίτες, διατηρώντας την ανωνυμία που τους προσφέρει το διαδίκτυο, μπορούν να προχωρούν σε αναρτήσεις σχολίων γύρω από όλα τα δημοσιευμένα θέματα αλλά και σε καταγγελίες, ειδήσεις ή ότι άλλο επιθυμούν τα οποία θα στέλνονται στους διαχειριστές του ιστολογίου (blog) μέσω e-mail και οι οποίοι με τη σειρά τους θα προχωρούν στη δημοσίευση αυτών.

Eπικοινωνήστε μαζί μας

* Έχετε κάποιο νέο που νομίζετε οτι ενδιαφέρει τους πολίτες της περιοχής σας ;
* Βρίσκετε κάτι άσχημο στην περιοχή σας ;
* Έχετε κάποιο πρόβλημα στην περιοχή σας και θα θέλατε να μας το πείτε ;
* Θέλετε να καταγγείλετε κάτι;

Απλά στείλτε e-mail εδώ: sto.shaker@gmail.com

ή επισκευθείτε μας στο facebook κάνοντας κλικ εδώ

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Αποχωρεί από τη διαιτησία ο Δαλούκας

Την απόφαση να σταματήσει για ένα διάστημα από τη συμμετοχή του σε αγώνες τής Σούπερ Λίγκας ανακοίνωσε μέσω επιστολής του ο Γιώργος Δαλούκας.

Ο διαιτητής από το σύνδεσμο Θεσσαλίας κάνει λόγω για πόλεμο λάσπης που δέχτηκε μετά από την απόφασή του να δώσει πέναλτι στη φάση του Λουκά Βύντρα, το προηγούμενο Σάββατο στο «Κλ. Βικελίδης». Ενώ, με ειρωνική διάθεση, εύχεται η απόφασή του αυτή να βοηθήσει το ποδόσφαιρο να πάει μπροστά, αλλά να βγάλει από τη δύσκολη θέση τις ΕΠΟ και ΚΕΔ.

Αναλυτικά:

«Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπεια μου, δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Σούπερ Λίγκας μετά τη λάσπη που δέχτηκα, για μια απόφαση μου στον αγώνα Αρη-Παναθηναικού.

Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ δηλώνω την απόφαση μου να μην μετέχω σε αγώνες της Σούπερ Λίγκας. Εύχομαι η απόφαση μου αυτή να αποφορτίσει την ατμόσφαιρα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά».
voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου