ΕΜΕΙΣ...

To blog sto-shaker (στο σέικερ) δημιουργήθηκε για την καταγραφφή των πολιτικών, πολιτιστικών, αστυνομικών κλπ. ειδήσεων και γεγονότων της περιοχής της Δυτικής πλευράς του Νομού Θεσσαλονίκης αλλά και γενικότερα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μέσα από αυτό το blog οι πολίτες, διατηρώντας την ανωνυμία που τους προσφέρει το διαδίκτυο, μπορούν να προχωρούν σε αναρτήσεις σχολίων γύρω από όλα τα δημοσιευμένα θέματα αλλά και σε καταγγελίες, ειδήσεις ή ότι άλλο επιθυμούν τα οποία θα στέλνονται στους διαχειριστές του ιστολογίου (blog) μέσω e-mail και οι οποίοι με τη σειρά τους θα προχωρούν στη δημοσίευση αυτών.

Eπικοινωνήστε μαζί μας

* Έχετε κάποιο νέο που νομίζετε οτι ενδιαφέρει τους πολίτες της περιοχής σας ;
* Βρίσκετε κάτι άσχημο στην περιοχή σας ;
* Έχετε κάποιο πρόβλημα στην περιοχή σας και θα θέλατε να μας το πείτε ;
* Θέλετε να καταγγείλετε κάτι;

Απλά στείλτε e-mail εδώ: sto.shaker@gmail.com

ή επισκευθείτε μας στο facebook κάνοντας κλικ εδώ

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ο μοναδικός μαθητής στο ελληνικό σχολείο του Καντίκιοϊ (Xαλκηδόνα)

Η ελληνική κοινότητα της Κωνσταντινούπολης μαραζώνει. Το μαρτυρούν οι ελληνικής καταγωγής μαθητές των σχολείων. Αυτή η εικόνα της αφόρητης μοναξιάς είναι ρουτίνα στο ελληνικό μειονοτικό δημοτικό σχολείο του Καντίκιοϊ (Χαλκηδόνα).
Ο Βαλάντης Μιχαηλίδης είναι ο μοναδικός μαθητής στο δημοτικό σχολείο. Είναι δέκα ετών και πηγαίνει στην τετάρτη τάξη του δημοτικού. Δεν έχει παρέα στα διαλείμματα, παρά μόνο τους δύο δασκάλους του, που καμιά φορά παίζουν μαζί του ποδόσφαιρο. Οι υπόλοιπες αίθουσες στο σχολείο, που ιδρύθηκε το 1871, έχουν εγκαταλειφθεί και η τραπεζαρία χρησιμοποιείται πλέον ως χώρος αποθήκευσης.
διαβάστε την συνέχεια εδώ

1 σχόλιο:

  1. Κανένα σχόλιο !!!! Μπράβο,, ειδικά στους Χαλκηδονιώτες.
    Ενώ για άλλα κι άλλα και για σκοπιμότητες παραταξιακές "σφαζόμαστε" για χαμένες πατρίδες ούτε λόγος.
    Προχθές δημοσιεύτηκε ένα άρθρο που έλεγε πως η "ιερά σύνοδος" αποφάσισε να εμπλακεί και να γνωμοδοτήσει στην συγγραφή των βιβλίων της Ιστορίας Νέων Θρησκευτικών κλπ και ξανά μουγκα.
    Αναρωτιέμαι τι μας ενδιαφέρει τελικά και κυρίως γιατί μας ενδιαφέρει .

    verenikis

    ΑπάντησηΔιαγραφή