Ένα είναι το σίγουρο...
Στο άμεσο μέλλον τον πρώτο λόγο στις εκλογές θα έχουν τα κοικωνικά δίκτυα, facebook, twitter κλπ. αφού σε αυτές τις εκλογές κέρδισαν στα σημεία τη μάχη με το "μπαλκόνι".
Πολλοί από τους υποψηφίους σε ολόκληρη την Ελλάδα απέσπασαν ψήφους μέσω της προβολής τους στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης αφήνοντας στον "άσσο" τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες κα.).
Οι τρεις κυριότεροι λόγοι της στροφής αυτής των υποψηφίων προς το διαδίκτυο είναι η επαφή που μπορούν να έχουν με τη νεολαία, η αναγνωρισιμότητα, αλλά και το κόστος της προβολής τους το οποίο είναι μηδαμινό.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, όπως αναφέρει το ana-mpa, είναι ο καβγάς Μπουτάρη - Άνθιμου ο οποίος δημιούργησε ψηφιακή πόλωση υπέρ του πρώτου. Είναι ενδεικτικό των -χιουμοριστικών- ρεφλέξ ότι ήδη δημιουργήθηκε στο Facebook ομάδα με την ονομασία «Ζητείται μητροπολίτης να ορκίσει τον νέο δήμαρχο», σε μια εμφανή αναφορά στη σύγκρουση μεταξύ του μητροπολίτη και του δημάρχου.
Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου