ΕΜΕΙΣ...

To blog sto-shaker (στο σέικερ) δημιουργήθηκε για την καταγραφφή των πολιτικών, πολιτιστικών, αστυνομικών κλπ. ειδήσεων και γεγονότων της περιοχής της Δυτικής πλευράς του Νομού Θεσσαλονίκης αλλά και γενικότερα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μέσα από αυτό το blog οι πολίτες, διατηρώντας την ανωνυμία που τους προσφέρει το διαδίκτυο, μπορούν να προχωρούν σε αναρτήσεις σχολίων γύρω από όλα τα δημοσιευμένα θέματα αλλά και σε καταγγελίες, ειδήσεις ή ότι άλλο επιθυμούν τα οποία θα στέλνονται στους διαχειριστές του ιστολογίου (blog) μέσω e-mail και οι οποίοι με τη σειρά τους θα προχωρούν στη δημοσίευση αυτών.

Eπικοινωνήστε μαζί μας

* Έχετε κάποιο νέο που νομίζετε οτι ενδιαφέρει τους πολίτες της περιοχής σας ;
* Βρίσκετε κάτι άσχημο στην περιοχή σας ;
* Έχετε κάποιο πρόβλημα στην περιοχή σας και θα θέλατε να μας το πείτε ;
* Θέλετε να καταγγείλετε κάτι;

Απλά στείλτε e-mail εδώ: sto.shaker@gmail.com

ή επισκευθείτε μας στο facebook κάνοντας κλικ εδώ

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Κατασκευή οδικών αξόνων Χαλκηδόνας,Γιαννιτσών - Μαυροβουνίου, Έδεσσας

Ερώτηση για την πορεία των έργων στο οδικό τμήμα Χαλκηδόνα, Γιαννιτσά - Μαυροβούνι, Έδεσσα.
Στη Βουλή έφερε ο Γιώργος Καρασμάνης το θέμα ολοκλήρωσης των παραπάνω οδικών τμημάτων. Ένα έργο για το οποίο ο Βουλευτής έχει βάλει ως στόχο από την πρώτη μέρα της εκλογής του ζητά από τον αρμόδιο υπουργό Δημήτριο Ρέππα (όλη η Ερώτηση παρατίθεται στη συνέχεια) να απαντήσει πότε θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του για το οποίο είναι εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση από Κοινοτικούς πόρους.
Αθήνα, 1 Ιουλίου 2010

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ Τον κύριο Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων

ΘΕΜΑ: «Πως εξελίσσεται η κατασκευή των οδικών αξόνων Χαλκηδόνας, Γιαννιτσά – Μαυροβούνι, Έδεσσα»

Όπως σας είναι γνωστό ο δρόμος Χαλκηδόνα, Γιαννιτσά, Έδεσσα αποτελεί έναν οδικό άξονα μεγίστης σημασίας για το νομό Πέλλας, του οποίου άλλωστε το οδικό δίκτυο έχει εγκαταλειφθεί εδώ και δεκαετίες.

Η προκάτοχό σας Κυβέρνηση είχε εγκρίνει ένα ποσό 5 εκατομμυρίων ευρώ για τις μελέτες των δύο τμημάτων: Χαλκηδόνας, Μελίσσι – Μαυροβούνι, Έδεσσα, επισημαίνοντας μάλιστα ότι τα δύο προαναφερθέντα τμήματα είναι εθνικής σημασίας και ότι πρέπει να γίνουν οδικοί άξονες δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση και με κεντρική διαχωριστική νησίδα ανάμεσα στα δύο ρεύματα.

Η πρώτη μελέτη που αφορά το τμήμα Χαλκηδόνα – Γιαννιτσά ήδη έχει ολοκληρωθεί, τα τεύχη δημοπράτησης είναι έτοιμα, η χρηματοδότηση ύψους 100 εκατομμύρια ευρώ είναι εξασφαλισμένη. Ενώ η μελέτη και για το δεύτερο τμήμα είναι στο στάδιο της υλοποίησης. Εκκρεμεί η υπογραφή της κοινής υπουργικής απόφασης για τους περιβαλλοντικούς όρους.

ΕΠΕΙΔΗ ο νομός μας δεν έχει κάθετο στην Εγνατία Οδό και η λύση αυτού του προβλήματος θα είναι η κατασκευή του οδικού άξονα Χαλκηδόνα, Γιαννιτσά, Έδεσσα.

ΕΠΕΙΔΗ αυτός ο δρόμος, όπως έχω τονίσει κατ’ επανάληψη, είναι ο μοναδικός που βγάζει την Πέλλα από την απομόνωση εξυπηρετώντας όλες τις περιοχές και όλους τους κατοίκους του νομού, συνεπώς θα δώσει τη δυνατότητα γενικότερης ανάπτυξης οικονομικής, τουριστικής, πολιτιστικής ….

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κύριος Υπουργός,;

Α) Πότε προβλέπεται να δημοπρατηθεί η κατασκευή του πρώτου τμήματος Χαλκηδόνα – Γιαννιτσά, για το οποίο όπως προαναφέρθηκε έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες και είναι εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση;

Β) Πότε εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί η μελέτη για το δεύτερο τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα, προκειμένου ν’ αρχίσουν και σ’ αυτό το τμήμα τα έργα κατασκευής;

Ο Ερωτών
Γιώργος Καρασμάνης
Κοσμήτορας της Βουλής
Βουλευτής Πέλλας

karatzova

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου