ΕΜΕΙΣ...

To blog sto-shaker (στο σέικερ) δημιουργήθηκε για την καταγραφφή των πολιτικών, πολιτιστικών, αστυνομικών κλπ. ειδήσεων και γεγονότων της περιοχής της Δυτικής πλευράς του Νομού Θεσσαλονίκης αλλά και γενικότερα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μέσα από αυτό το blog οι πολίτες, διατηρώντας την ανωνυμία που τους προσφέρει το διαδίκτυο, μπορούν να προχωρούν σε αναρτήσεις σχολίων γύρω από όλα τα δημοσιευμένα θέματα αλλά και σε καταγγελίες, ειδήσεις ή ότι άλλο επιθυμούν τα οποία θα στέλνονται στους διαχειριστές του ιστολογίου (blog) μέσω e-mail και οι οποίοι με τη σειρά τους θα προχωρούν στη δημοσίευση αυτών.

Eπικοινωνήστε μαζί μας

* Έχετε κάποιο νέο που νομίζετε οτι ενδιαφέρει τους πολίτες της περιοχής σας ;
* Βρίσκετε κάτι άσχημο στην περιοχή σας ;
* Έχετε κάποιο πρόβλημα στην περιοχή σας και θα θέλατε να μας το πείτε ;
* Θέλετε να καταγγείλετε κάτι;

Απλά στείλτε e-mail εδώ: sto.shaker@gmail.com

ή επισκευθείτε μας στο facebook κάνοντας κλικ εδώ

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Επίθεση Μασούτη στην Κατσέλη

«Δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα τα όσα ισχυρίστηκε η υπουργός για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ», υποστηρίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Μασούτη, κ. Διαμαντής Μασούτης, απαντώντας στον «πόλεμο», που κήρυξε η υπουργός Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, κυρία Λούκα Κατσέλη για τις καθαρές τιμές των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Ο πόλεμος άνοιξε με την υπογραφή από την κυρία Κατσέλη της σχετικής αγορανομικής διάταξης που στόχο έχει να συγκρατήσει τον πληθωρισμό που προβλέπεται τους καλοκαιρινούς μήνες να φθάσει στο 6% από 5,3% που ήταν το Μάιο.

Ο κ. Μασούτης διαφωνεί κάθετα με όσα υποστήριξε η κυρία Κατσέλη για τις προσφορές τύπου «δυο προϊόντα στην τιμή του ενός» και τις τιμές των προϊόντων επισημαίνοντας ότι «όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου σέβονται τον καταναλωτή. Και αυτό γιατί ο καταναλωτής είναι «κεφάλαιο» της κάθε επιχείρησης. Ο επιχειρηματίας είναι πάντοτε έντιμος απέναντι στον καταναλωτή γιατί διαφορετικά θα φύγει ο καταναλωτής. Εξάλλου ο καταναλωτής είναι ο πρώτος που διαπίστωνε αν κάτι δεν γίνονταν ορθά σε μια επιχείρηση».

Η ακρίβεια και ο πληθωρισμός κατά τη γνώμη του επιβαρύνθηκε με περίπου 3% από την επιβολή του ΦΠΑ. Εξάλλου, κατά περίπου 3% πιστεύει ότι έχει ακριβύνει το καλάθι της νοικοκυράς.

Κατά τον κ. Μασούτη είναι προσβλητικά για τους επαγγελματίες των σούπερ μάρκετ τα όσα υποστήριξε η υπουργός σχετικά με τις προσφορές και τις τιμές. «Εμείς δεν εξαπατάμε τον καταναλωτή και δεν είμαστε οι υπαίτιοι της ακρίβειας, όταν μάλιστα αρκετοί επαγγελματίες επιδιώκουν να απορροφήσουν τον ΦΠΑ για να μην ακριβαίνει η τιμή του προϊόντος», επεσήμανε ο κ.Μασούτης. Ανέφερε ότι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας του ομίλου Μασούτη δεν επήλθε καμία αύξηση στην τιμή των προϊόντων, κατόπιν συνεννόησης και με τις βιομηχανίες, όπου παράγονται.

Πιστεύει ότι η τιμή των προϊόντων καθορίζεται περισσότερο από τη βιομηχανία που παράγει το προϊόν. Εκτιμά, εξάλλου, ότι η οικονομική πολιτική της χώρας είναι αυτή, η οποία επέφερε την ακρίβεια στην αγορά και μείωσε την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.

συνέχεια εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου