Με προσφορές, δώρα, ακόμη και πακέτα που συνδυάζουν την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος με εκπτωτικές κάρτες για την αγορά βενζίνης, επιχειρούν οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών να ανακόψουν τη μείωση της κατανάλωσης στα καύσιμα.
Σε μια περίοδο που η πτώση πωλήσεων στις βενζίνες έχει φτάσει, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς, κοντά στο 20% σε σχέση με πέρυσι, με τάσεις μάλιστα συνεχούς υποχώρησης λόγω της αύξησης των φόρων, τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιρειών επιστρατεύουν συνεχώς νέες μεθόδους προσέλκυσης πελατών.
Η Shell, για παράδειγμα, διαφημίζει ότι για μία ημέρα κάθε εβδομάδα, από τις 12 Απριλίου μέχρι και τις 21 Μαΐου, οι πελάτες της μπορούν να αγοράζουν την ενισχυμένη βενζίνη Shell V-Ρower στην τιμή της απλής αμόλυβδης, κάνοντας χρήση της κάρτας Smart Club, κερδίζοντας παράλληλα διπλούς πόντους. Η ΒΡ διαφημίζει ότι με κάθε αγορά βενζίνης επιστρέφει όλο τον ΦΠΑ (21%) που αναλογεί σε αυτήν, με τη μέθοδο της εξαργύρωσης πόντων μέσω των καρτών της Αlpha Βank (Βonus). Για καύσιμα αξίας έως 30 ευρώ αναλογούν 1.000 πόντοι, από 30-60 ευρώ 2.000 πόντοι και από 60 έως 100 ευρώ 3.000 πόντοι. Αν δηλαδή βάλει κάποιος βενζίνη 50 ευρώ, ο ΦΠΑ αντιστοιχεί σε 8,68 ευρώ και, επομένως, εξαργυρώνοντας 2.000 πόντους που έχει συγκεντρώσει στην κάρτα του από αγορές σε συνεργαζόμενα με την τράπεζα καταστήματα έχει κέρδος όλη την αξία του φόρου. Εδώ και καιρό η Ελίν δίνει τη δυνατότητα σε όσους πελάτες της έχουν κάρτες Εurobank (πρόγραμμα «Επιστροφή») είτε να έχουν έκπτωση για κάθε αγορά καυσίμων που γίνεται σε επιλεγμένα πρατήριά της (άνω των 100, επί συνόλου 580) είτε να εξαργυρώνουν τους πόντους που έχουν συγκεντρώσει από αγορές που έκαναν σε άλ λα καταστήματα, παίρνοντας επιπλέον βενζίνη.
ΤΑ ΝΕΑ
Τετάρτη 5 Μαΐου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου