ΕΜΕΙΣ...

To blog sto-shaker (στο σέικερ) δημιουργήθηκε για την καταγραφφή των πολιτικών, πολιτιστικών, αστυνομικών κλπ. ειδήσεων και γεγονότων της περιοχής της Δυτικής πλευράς του Νομού Θεσσαλονίκης αλλά και γενικότερα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μέσα από αυτό το blog οι πολίτες, διατηρώντας την ανωνυμία που τους προσφέρει το διαδίκτυο, μπορούν να προχωρούν σε αναρτήσεις σχολίων γύρω από όλα τα δημοσιευμένα θέματα αλλά και σε καταγγελίες, ειδήσεις ή ότι άλλο επιθυμούν τα οποία θα στέλνονται στους διαχειριστές του ιστολογίου (blog) μέσω e-mail και οι οποίοι με τη σειρά τους θα προχωρούν στη δημοσίευση αυτών.

Eπικοινωνήστε μαζί μας

* Έχετε κάποιο νέο που νομίζετε οτι ενδιαφέρει τους πολίτες της περιοχής σας ;
* Βρίσκετε κάτι άσχημο στην περιοχή σας ;
* Έχετε κάποιο πρόβλημα στην περιοχή σας και θα θέλατε να μας το πείτε ;
* Θέλετε να καταγγείλετε κάτι;

Απλά στείλτε e-mail εδώ: sto.shaker@gmail.com

ή επισκευθείτε μας στο facebook κάνοντας κλικ εδώ

Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Ο μεγαλύτερος εκσκαφέας του κόσμου


Ο Bagger 288 της Krupp είναι ο μεγαλύτερος καδοφόρος εκσκαφέας σε λειτουργία σήμερα. Το γιγάντιο αυτό μηχάνημα μπορεί να σκάψει 240.000 m3 υλικού ανά 24ωρο (10.000 m3 υλικού την ώρα). Διαθέτει 18 κάδους, καθένας από τους οποίους έχει χωρητικότητα 6,6 m3 υλικού.

Το κύριο σασί του Bagger 288 έχει πλάτος 46 m και στηρίζεται σε 3 σειρές ερπυστριοφόρων. Κάθε σειρά αποτελείται από 4 τέτοια οχήματα πλάτους 3,5 m. Η ακτίνα στροφής του εκσκαφέα είναι 100 m.

Για τη μετακίνηση του Bagger 288 από ένα ορυχείο σε άλλο χρειάστηκε μια ολόκληρη επιχείρηση κατασκευής διαδρόμου, έτσι ώστε το γιγάντιο μηχάνημα να περάσει πάνω σε αυτοκινητοδρόμους, αγροτικές εκτάσεις, ακόμη και γήπεδα γκολφ! Ακόμη και αυτοκινητόδρομος 8 ή 10 λωρίδων δεν ήταν αρκετά πλατύς για τη διέλευση του εκσκαφέα.

Αυτό το ταξίδι του Bagger 288 κόστισε συνολικά 7,7 εκατομμύρια ευρώ. Παρότι το ποσό μοιάζει αστρονομικό, οι αριθμοί λένε πως η επιχείρηση μετακίνησης υπήρξε πολύ πιο οικονομική από την αποσύνθεση του τεράστιου μηχανήματος και συναρμολόγησή του στο δεύτερο ορυχείο.

Ο εκσκαφέας ζυγίζει 13.500 τόνους. Δυο υπερμεγέθεις ηλεκτρικοί κινητήρες παρέχουν ιπποδύναμη 22.500bhp, αρκετή για να δουλεύει ο καδοφόρος τροχός, αλλά και να κινείται ο εκσκαφέας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου