ΕΜΕΙΣ...

To blog sto-shaker (στο σέικερ) δημιουργήθηκε για την καταγραφφή των πολιτικών, πολιτιστικών, αστυνομικών κλπ. ειδήσεων και γεγονότων της περιοχής της Δυτικής πλευράς του Νομού Θεσσαλονίκης αλλά και γενικότερα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μέσα από αυτό το blog οι πολίτες, διατηρώντας την ανωνυμία που τους προσφέρει το διαδίκτυο, μπορούν να προχωρούν σε αναρτήσεις σχολίων γύρω από όλα τα δημοσιευμένα θέματα αλλά και σε καταγγελίες, ειδήσεις ή ότι άλλο επιθυμούν τα οποία θα στέλνονται στους διαχειριστές του ιστολογίου (blog) μέσω e-mail και οι οποίοι με τη σειρά τους θα προχωρούν στη δημοσίευση αυτών.

Eπικοινωνήστε μαζί μας

* Έχετε κάποιο νέο που νομίζετε οτι ενδιαφέρει τους πολίτες της περιοχής σας ;
* Βρίσκετε κάτι άσχημο στην περιοχή σας ;
* Έχετε κάποιο πρόβλημα στην περιοχή σας και θα θέλατε να μας το πείτε ;
* Θέλετε να καταγγείλετε κάτι;

Απλά στείλτε e-mail εδώ: sto.shaker@gmail.com

ή επισκευθείτε μας στο facebook κάνοντας κλικ εδώ

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Υπάλληλοι "κόβουν βόλτες" στα γραφεία του δήμου Χαλκηδόνας;

(Από ρεπορτάζ της "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ")
"Να αξιοποιηθούν πρώτα οι υπάλληλοι που γυρίζουν από γραφείο σε γραφείο στον δήμο Χαλκηδόνας και οι οποίοι δεν έχουν αντικείμενο εργασίας και μετά να προσλάβετε όσους χρειάζονται".
Αυτό είπε ο πρώην αντιδήμαρχος οικονομικών του δήμου, κ. Ζήσης Βαϊνάς, όταν ζητήθηκε στο ΔΣ από τον πρόεδρο της ΔΗΚΕΔΗΧ (δημοτική επιχείρηση) κ. Ανδρέα Κορώνα να προσληφθούν 6 άτομα με δίμηνες συμβάσεις για τις ανάγκες της καθαριότητας.
Για το ίδιο θέμα έκανε αυτοκριτική η πρόεδρος του ΔΣ κ. Δήμητρα Καραλιάτου η οποία δήλωσε πως φταίει και η διοίκηση (στην οποία και ανήκει) που δίνει το δικαίωμα στους υπαλλήλους να τους θεωρούν "δικά" τους παιδιά ενώ θα μπορούσε να τους αξιοποιήσει σε διάφορες εργασίες.
Ωστόσο, ο δήμαρχος Χαλκηδόνας προσπάθησε, εν μέρει, να καλύψει τους υπαλλήλους λέγοντας πως είναι γυναίκες και δεν μπορούν να τοποθετηθούν στην καθαριότητα λόγω αλλεργιών και άλλων προβλημάτων υγείας που έχουν, παραδέχθηκε όμως πως όντως υπάρχει αυτό το πρόβλημα που ισχυρίστηκε ο κ. Βαϊνάς.
Πριν λίγο καιρό ο δήμος είχε προχωρήσει στην πρόσληψη 30 νέων υπαλλήλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου