ΕΜΕΙΣ...

To blog sto-shaker (στο σέικερ) δημιουργήθηκε για την καταγραφφή των πολιτικών, πολιτιστικών, αστυνομικών κλπ. ειδήσεων και γεγονότων της περιοχής της Δυτικής πλευράς του Νομού Θεσσαλονίκης αλλά και γενικότερα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μέσα από αυτό το blog οι πολίτες, διατηρώντας την ανωνυμία που τους προσφέρει το διαδίκτυο, μπορούν να προχωρούν σε αναρτήσεις σχολίων γύρω από όλα τα δημοσιευμένα θέματα αλλά και σε καταγγελίες, ειδήσεις ή ότι άλλο επιθυμούν τα οποία θα στέλνονται στους διαχειριστές του ιστολογίου (blog) μέσω e-mail και οι οποίοι με τη σειρά τους θα προχωρούν στη δημοσίευση αυτών.

Eπικοινωνήστε μαζί μας

* Έχετε κάποιο νέο που νομίζετε οτι ενδιαφέρει τους πολίτες της περιοχής σας ;
* Βρίσκετε κάτι άσχημο στην περιοχή σας ;
* Έχετε κάποιο πρόβλημα στην περιοχή σας και θα θέλατε να μας το πείτε ;
* Θέλετε να καταγγείλετε κάτι;

Απλά στείλτε e-mail εδώ: sto.shaker@gmail.com

ή επισκευθείτε μας στο facebook κάνοντας κλικ εδώ

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Έργα πάνω από 1 δισ. ευρώ στη Βόρεια Ελλάδα

Για την περιοχή όπου δραστηριοποιείται η Εγνατία Οδός ΑΕ

Ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ ο προϋπολογισμός των έργων, που θα δημοπρατηθούν εντός του 2011 στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα, στην περιοχή δηλαδή όπου δραστηριοποιείται η Εγνατία Οδός ΑΕ, χωρίς να συνυπολογίζονται πρόσθετα project, ύψους αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, σε βόρειο και νότιο Αιγαίο.

Το πρώτο πακέτο έργων στη Βόρεια Ελλάδα, ύψους 509 εκατ. ευρώ, αναμένεται να δημοπρατηθεί σταδιακά μέχρι το καλοκαίρι. Στο δεύτερο μισό του 2011 θα ακολουθήσει το δεύτερο, ύψους 580 εκατ., όπως γνωστοποίησε σήμερα ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, στη διάρκεια σύσκεψης στις εγκαταστάσεις της Εγνατίας Οδού.


Στη διάρκεια της σύσκεψης, ο κ. Μαγκριώτης επεσήμανε ακόμη ότι η Εγνατία Οδός δεν χρωστάει ούτε ένα ευρώ σε εργολάβους και κατασκευαστές. «Το 1,1 δισ. που είχε σαν “άνοιγμα” η Εγνατία, ήταν δάνεια που είχε ζητήσει η κυβέρνηση της ΝΔ από την Εγνατία επειδή είναι ΑΕ για να τα κρύβει από τον κρατικό προϋπολογισμό. Να κρύβει, δηλαδή, το δημόσιο χρέος και το έλλειμμα. Μ’ αυτά τα δάνεια κάλυπτε την εθνική συμμετοχή για την κατασκευή της Εγνατίας. Τα δάνεια αυτά σταδιακά η εταιρεία τα αποπληρώνει», υποστήριξε.


Ο υφυπουργός επιβεβαίωσε, εξάλλου, ότι τις επόμενες ημέρες θα γίνει ο διαγωνισμός για την ανάθεση της κατασκευής πέντε προσωρινών σταθμών διοδίων (σε Τύρια, Μαλακάσι, Κλειδί Ημαθίας, Νυμφόπετρα και Ιασμο Ροδόπης), πριν αυτά αντικατασταθούν από τα ηλεκτρονικά (στα οποία κάθε οδηγός θα πληρώνει αναλόγως των χιλιομέτρων που διανύει).

1 σχόλιο:

  1. Κάντε αποχετευτικό στα χωριά μας ρεεεεε.

    Φέρτε και νερό της προκοπής απο το Παικο.

    Ξηλώστε και τις σωληνώσεις αμιάντου απο τα δίκτυα ύδρευσης.

    υγ.
    Πείτε και μια κουβέντα της προκοπής στα παιδιά των ομάδων περιφρούρησης της Χαλκηδόνας για τους κλεφταράδες που εντόπισαν προχθές..

    Να μάθουμε και ποιός/οι ήταν πίσω απο το γυφτομπαλαδώρο

    verenikis

    ΑπάντησηΔιαγραφή