Οδικό δίκτυο περιοχής Δυτικής Θεσσαλονίκης...
Ανάπτυξη στο μηδέν (εκτός από τον δήμο Εχεδώρου ο οποίος είναι τυχερός διότι έχει τη ΒΙΠΕΘ).
Μοναστηρίου (στο 90%): Πόσα αυτοκίνητα πρέπει να "σπάσουν" έτσι ώστε να αποφασίσει κάποιος να στρώσει τον δρόμο και να κλείσει τις λακούβες; (Πανίκα ακούς;)
Δρόμος Θεσσαλονίκης - Εδέσσης (ειδικά στο κομμάτι μπροστά στη ΣΙΔΕΝΟΡ μέχρι τα φανάρια Αγχιάλου): Όσοι περνάνε από εκεί τη νύχτα να δουν ότι η σήμaνση στις μπάρες που χωρίζουν τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας είναι ανύπαρκτη. Μέχρι σήμερα κανείς, μα κανείς, δεν ενδιαφέρθηκε να τοποθετήσει τα λεγόμενα "φώσφορα" στις μπάρες.
Το ίδιο ισχύει και για το δρόμο από τα φανάρια της Γέφυρας μέχρι και τη γέφυρα του Αξιού.
Εσωτερικό οδικό δίκτυο δήμου Αξιού. Απαράδεκτο το δίκτυο με καταστρεπτικές συνέπειες σε όσους το διανύουν σε καθημερινή βάση. Το ίδιο ισχύει και για τη Χαλάστρα (οι δήμαρχοι τι κάνουν εκεί; μόνο σε χορούς ξέρουν να πηγαίνουν;)
Σε (πολύ) καλύτερη μοίρα είναι το οδικό δίκτυο στους δήμους Χαλκηδόνας και Κουφαλίων. Το δίκτυο του δήμου Αθανασίου είναι και αυτό καλό με εξαίρεση το εσωτερικό δίκτυο (και την οδοσήμανση) του Δημοτικού Διαμερίσματος Αγίου Αθανασίου που λόγω εργασιών (ακόμα να τελειώσουν;) είναι ένα απέραντο μπάχαλο (Άρη δεν σε βλέπω καλά)...
Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου